SYAMPO HERBA (Hair Re-Born) TROPICA BIOHERB


SYAMPO HERBA  (Hair Re-Born) TROPICA BIOHERB
RM35.00 (150 ml)
*(Pos Laju RM6 sm / RM9 ss)


Syampo HERBA  (Hair Re-Born) TROPICA BIOHERB:  ~ 100% ekstrak herba dan enzim buah-buahan.

Syampo herba “hair re-born” diformulasi dari ekstraks herba terbaik seperti limau purut, buah mengkudu, serai wangi, bunga raya putih dan lidah buaya. Campuran enzim buah-buahan yang menghasilkan mikroorganisma penting pada rambut menjadikan kesan yang sungguh ajaib pada rambut yang bermasalah seperti gugur, gatal, kelemumur, kudis, rambut pecah dan kusut. Membantu pertumbuhan rambut baru serta menguatkan struktur rambut. Membuang panas kepala dan tekanan perasaan.

Cara guna:

Basahkan rambut dan ratakan syampo sepenuhnya pada kulit kepala serta struktur rambut. Urut perlahan-lahan selama 3 minit bagi berlaku penyerapan ektraks herba dan mikroorganisma ke dalam kulit kepala. Bilas rambut dan keringkan 80%, sapukan serum atau krim rambut herba tropica bioherb (untuk hasil yang lebih baik). Urut kepala selama 5 minit.

Bahan-bahan:

D1 water, enzim buah-buahan, ekstrak herba, ekstrak serai wangi, minyak jojoba, minyak kelapa dara, ekstrak aloevera, N70, dimethiconol, cocomid DEA lanolin, cocomidopropyl betainne, carbomer, disodium edta, panthenol, glyceryl monostearate, methylclorosathiazo linone.

Harga: RM35.00 (150ml)

No comments: