CAMI SHAPER GENIE


CAMI SHAPER GENIE
RM38.00

*Caj pos RM6 (SM) / RM9 (SS)


FUNGSI 'CAMI SHAPER' - PEMAMPATAN LEMAK DI 5 ZON UTAMA

Pakaian 3 dalam 1 -  'camisole', 'shaper' dan 'bra'.

'Cami Shaper' diperbuat daripada fabrik 'nylon' (95%) dan spandex (5%). Pengudaraan yang baik, fabrik tidak gatal, lembut, ringan dan selesa. Sesuai dengan semua peringkat umur.  Penjagaan 'Cami Shaper' begitu mudah. Ia boleh dibasuh dan dikeringkan dengan menggunakan mesin dan tahan lasak.

Boleh dipakai sebagai 'camisole' sahaja atau sesuai dipakai sebagai lapisan di bawah semua jenis pakaian pilihan anda.  Sesuai digunakan oleh pelajar perempuan sebagai 'singlet' di bawah pakaian seragam sekolah.
Teknologi pelangsingan 360 darjah - menyorok lapisan dan benjolan lemak.

Efek serta-merta!


Pemakainya kelihatan 2 size lebih kecil dari biasa.  Sasaran 5 zon untuk pemampatan lemak iaitu :

(1) bahagian belakang
(2) dada
(3) perut
(4) bahagian tepi dan pinggang
(5) bahagian bawah pinggang.


Ia boleh membentuk semula badan.  Fungsi 'Bra'Baju 'slimming' yang tidak memerlukan penggunanya memakai 'bra'. Pad 'bra' boleh ditanggalkan dan dimasukkan semula ke dalam 'cami shaper'.


Fabrik yang digunakan untuk membuat 'Cami Shaper' merupakan fabrik yang boleh membentuk '(stretchable)' dan menyokong buah dada wanita. 'Pad' bra hendaklah dicuci dengan menggunakan tangan supaya ia tahan lebih lama.


3 PILIHAN WARNA : PUTIH, HITAM ATAU 'NUDE' (COKLAT).


Saiz iaitu :-


S - Length 55 cm, Bust 75 cm - 85 cm fit
M - Length 56 cm, Bust 86 cm - 95 cm fit
L - Length 57 cm, Bust 96 cm -102 cm fit
XL - Length 58 cm, Bust 103 cm - 110 cm fit
XXL - Length 61 cm, Bust 111 cm - 120 cm fit


Tips Pemilihan Saiz : 


Fungsi sebagai 'camisole' - saiz 'cami shaper' sama dengan saiz t-shirt. Contohnya, jika anda memakai t-shirt saiz L, anda hendaklah memilih 'cami shaper' saiz L.

Fungsi sebagai 'shaper' - saiz 'cami shaper' hendaklah satu saiz lebih kecil dari t-shirt. Contohnya, jika anda memakai t-shirt saiz L, anda hendaklah memilih 'cami shaper' saiz M.