YILI BALO HOT CHILI BODY SLIMMING GEL (Krim Pelangsing)


YILI BALO HOT CHILI BODY SLIMMING GEL
(Krim Pelangsing)
RM28.00 (SM) / RM30 (SS)
*Pos Laju Percuma

Yili Balo Hot Chili Body Slimming Gel adalah krim pelangsing yang paling efektif (plus Anti Selulit).   Diperbuat dari bahan herbal yang dapat mengurangi selulit, mengencangkan bahagian tubuh yang menggelambir dan masalah kegemukan.


Keunggulan Yili Balo Slimming Cream :
- Membantu memecah lemak berlebih, merangsang sirkulasi darah, mempercepat metabolisme, membantu menyingkirkan lemak lebih cepat

- Sesuai untuk semua jenis kulit. Usapkan pada daerah yang berlemak, ( misalnya lengan, pinggang, perut bahagian bawah, punggung, paha).  Urut ke arah atas.

Cara penggunaan Yili Balo Slimming Cream :
Gunakan pagi dan malam ketika kulit dalam keadaan bersih dan kulit kering. usapkan merata pada daerah yang ber masalah  dan usapkan dengan lembut dan urut sampai krim sepenuhnya meresap.

Setelah 15 minit anda akan merasakan sensasi pemanasan.  Jika sensasi itu terlalu kuat, boleh mencucinya dengan air dingin dengan segera.

telah di uji cuba selama 28 hari, oleh 20 relawan berusia 18-50 dengan masalah selulit dan yang ingin langsing, dan menunjukan hasilkan pengurangan selulit dan lemak yang signifikan.
Note: Dalam waktu 15 menit anda akan merasakan sensasi hangat pada daerah yang menggunakan Krim ini. Hasil pada setiap orang dapat berbeza.