OPA SNOW SLIMMING FOAM


OPA SNOW SLIMMING FOAM
RM90.00 SM / RM95.00 SS
RM80.00 SM / RM85.00 SS
*Pos Laju Percuma
 
OPA SNOW Slimming Foam kini diperkayakan dengan tambahan 3X L-Carnitine! Bertindak balas dengan polipeptida dan Green Bean Coffee berkesan untuk menguruskan... badan yang tiada tandingan !

Rasailah penyerapan serta merta ke dalam kulit dan seterusnya menganjalkan kulit dengan bahan-bahan semula jadi; dengan Ekstrak Biji Oren berkesan menghapuskan kulit oren degil terutama di bahagian punggung dan paha; dengan penambahan kepekatan tinggi Asid Hyaluronic untuk menjadikan kulit lebih lempap secara semulajadi. Nikmatilah formula / bahan semulajadi yang dapat bertindak balas secara aktif membentuk bentuk badan serta mencantikkan kulit anda!

Mengapa Pilih OPA SNOW?

A) Teknologi Korea, Amanah, Dipercayai

OPA SNOW adalah produk yang direka oleh lebih daripada 30 pakar-pakar dari Seoul International Slimming Research, setelah menjalani penyelidikan meluas selama 4 tahun. OPA SNOW adalah produk revolusi menghasilkan keberkesanan yang tinggi, semulajadi dan selamat untuk digunakan. Hanya semburkan OPA SNOW di kawasan-kawasan yang berlemak dan memeterainya dengan urutan yang baik untuk meningkatkan kadar penyerapan. Dihasilkan dengan menggunakan formula yang sempurna, bahan-bahan yang berkualiti digabungkan dengan sains dan teknologi, OPA SNOW berkesan menembusi ke dalam lapisan lemak dan membakar lemak badan terkumpul tanpa merosakkan kulit atau kontur badan. OPA SNOW diiktiraf cemerlang sebagai produk pelangsing revolusi moden, dengan hasil yang terbukti berkesanan tinggi dalam menghilangkan lemak dengan cara luar biasa.


Selamat dan Asli

OPA SNOW mengandungi bahan-bahan utama seperti Green Coffee Bean, Minyak Jojoba, Ekstrak Halia dan Ekstrak Daun Imatinib. Ekstrak tumbuhan ini menyumbang dengan ketara di dalam proses detoksifikasi badan dan pada masa yang sama juga meningkatkan keanjalan kulit.

Kacang Kopi Hijau: Mengawal metabolisme kulit dan mengeluarkan cecair badan tambahan untuk bertarung dengan kulit tidak sekata.
Minyak Jojoba: Melembapkan dan memerangi penuaan.
Ekstrak Halia: Pantas meningkatkan metabolisme badan dan kulit.
Ekstrak Daun Imatinib : Melancarkan peredaran darah dan meningkatkan metabolisme.


C) Beribu-ribu Eksperimen, Beribu-ribu yang memuji

OPA SNOW telah terbukti layak oleh seribu sukarelawan melalui pencapaian yang cemerlang 97.53% kadar kejayaan, hasil yang mengatasi apa-apa ujian klinikal sebelum ini! OPA SNOW telah mencapai keputusan yang lebih besar selepas pelancaran rasmi dan pelancaran produk, berjaya dengan lebih seratus ribu kadar kejayaan oleh pengguna , diiktiraf sebagai penyelesaian teknologi selamat untuk perlangsingan badan yang cepat dan mudah. Fenomena ini telah mencetuskan kekurangan bekalan yang banyak di pasaran.


D) Produk Pelangsingan Direka Khusus untuk Asia

Punca obesiti di seluruh dunia yang sama, walau bagaimanapun, tubuh manusia berbeza dari timur ke barat dipengaruhi oleh diet budaya dan faktor-faktor alam sekitar. Ia adalah penting untuk mempertimbangkan dan mengelakkan sebarang kesan yang buruk apabila menggunakan mana-mana produk. OPA SNOW dikaji dan dibangunkan berdasarkan diet Asia, gaya hidup, dan kedudukan fisiologi, hanya menggunakan ekstrak tumbuhan semula jadi dengan standard kualiti yang tinggi. Ia tidak menghasilkan kesan sampingan seperti anoreksia dan muntah-muntah, produk pelangsingan terbaik untuk pengguna Asia.

Ciri-ciri dan kebaikan :
- Membantu menganjalkan kulit yang mengelebeh
- Menghilangkan rekahan selepas bersalin
- Mempercepatkan proses pembakaran lemak
- Memberi pengedaran mikro yang lebih untuk proses pelangsingan tubuh badan
- Menjadikan kulit lebih anjal dan tegang serta membantu menghilangkan sretch mark.
- Membantu mencerahkan kulit
- Selamat dan diperbuat dari komposisi bahan semulajadi
- Boleh digunakan dimana-mana bahagian tubuh yang bermasalah
- Anti-kedut, melembapkan kulit



Cara penggunaan:
3 Langkah Menarik: Kejutan -> Dingin -> Haba.

- Goncang botol selama 30 saat sebelum digunakan.
- Sembur pada bahagian badan yang ingin dirawat. Ratakan mousse.
- Buat sedikit urutan 1-2 minit sehingga mousse meresap.
- Lakukan setiap kali selepas mandi dan sebelum tidur 2x sehari.
- Bersedia merasai keajaiban OPA SNOW dalam beberapa minggu akan datang!

Proses pelangsingan yang menarik + Terapi kulit

Hari ke-7
Mengalami perubahan di bahagian bawah abdomen, Rasa kehangatan di kawasan yang mempunyai lemak badan yang berlebihan, abdomen lebih rendah mendatar, anggaran kehilangan berat 8 pound dengan pemakaian yang konsisten.

Hari ke-15
Nikmati perubahan pada pinggang dan berat badan, lemak berkurang sekitar paha. Kehilangan kira-kira 20 pound dengan mudah dan dalam masa yang sama kulit semakin licin dan lembap!

Hari ke-21
Penggunaan berterusan selama 21 hari mengurangkan lemak di bahagian ketiak, perhatikan lemak berkurangan sekitar pinggang, perut, merubah personaliti yang baru.

60 hari
Sebuah badan yang baru dilahirkan semula, pinggang ramping, bentuk badan yang mempersona dengan kulit cerah licin, jumlah penghapusan lemak badan yang tidak diingini secara santai!

Sesuai untuk :
Sasaran kepada beberapa peringkat umur dan tahap obesiti

A) Obesiti Remaja
Anak-anak muda hari ini tidak lagi seperti masa lalu. Walaupun kadar metabolisma tubuh mereka tinggi , kadar rembesan badan yang sihat, tenaga dan nutrien yang mencukupi di dalam badan, tetapi mereka hidup di bawah persekitaran yang sibuk dan tertekan, kurang aktif dan jarang bersenam. Adalah tidak mengejutkan sekiranya ramai remaja kini mengalami Obesiti. OPA SNOW adalah produk berasaskan tumbuhan semula jadi, memperkenalkan satu-satunya kaedah yang paling selamat dan berkesan untuk kehilangan lemak dengan cara yang sihat. Dengan produk ini, remaja tidak lagi perlu berlapar untuk kelihatan kurus.

Obesiti Dewasa
Orang dewasa yang bekerja di waktu pejabat yang panjang cenderung untuk berada dalam kategori ini: Diet yang tinggi karbohidrat dan rendah serat, duduk terlalu lama, kurang bersenam, tekanan kerja yang tinggi atau bekerja lebih masa dan akhirnya selalu lewat makan dimalam hari. Gaya hidup yang tidak menentu tersebut akan menyebabkan selera makan yang bertambah bergantung kepada individu. Manfaat terbesar OPA SNOW adalah "Anda tidak perlu bersenam, OPA SNOW akan melakukannya untuk anda", memberikan anda satu penyelesaian yang mudah dan berkesan menguruskan badan.

C) Pertambahan Berat Badan Selepas melahirkan anak
Terdapat beberapa sebab pertambahan berat badan selepas bersalin: Gangguan kelenjar sementara mempengaruhi metabolisme pembakaran lemak, pengambilan makananan berprotein, nutrien berlebihan, malah kekurangan pergerakan dan aktiviti. Apa yang diperlukan adalah menyembur OPA SNOW ke bahagian tertentu untuk kesihatan dan kecantikan badan selepas melahirkan bayi . Ianya adalah selamat untuk Ibu dan bayi juga.!

D) Pertambahan Berat Badan di Usia pertengahan
Pertambahan berat badan adalah kejadian yang biasa berlaku di kalangan orang pertengahan umur kerana berkurangnya kadar metabolisme dan aktiviti seharian menyebabkan pembakaran kalori adalah minimum. Pembakaran kadar kalori yang sama setiap hari akan menyebabkan pengumpulan lemak berlaku. OPA SNOW dapat menyelesaikan perkara ini dengan meningkatkan kadar metabolik untuk orang pertengahan umur dengan membantu kehilangan lemak yang berkesan dan sihat.

Berat : 105ml