BLINQ BEAUTY DRINK


BLINQ BEAUTY DRINK
RM150.00 (SM) / RM160.00 (SS)
RM140.00 (SM) / RM145.00 (SS)
*Free Pos Laju

Blinq Beauty Drink merupakan produk 3 dalam 1 yang Pertama di Malaysia dengan Pemakanan Sunnah”Glutathione, Collagen, Vitamin C, Soursop, Guarana, HabbatusSauda, Dates, Stevia Extract, Pomegranate, Honey & Garcinia.

White Pearl Powder merupakan salah satu bahan aktif dalam Blinq Beauty Drink

Salah satu bahan pemutih kulit semulajadi yang sedang hangat adalah berasaskan serbuk mutiara. Seperti yang diketahui, puteri-puteri China sejak zaman dulu menggunakan serbuk mutiara sebagai perawatan kulit agar kulit tetap putih dan cerah dan kemerahan. Cleoptara pun mencampurkan serbuk mutiara dengan susu, seterusnya digunakan untuk mandi supaya kulitnya tetap cerah kemerahan.

Khasiat White Pearl Powder :
- Mencegah penuaan kulit
- Membersihkan kulit
- Menanggalkan kesan bintik akibat usia tua pada kulit
- Memudakan kulit wajah
- Menyahtoksikkan sistem badan
- Menyingkirkan haba berlebihan daripada badan-Menenangkan minda & meringankan tekanan
- Memberi tenaga / merangsang Qi badan
- Mengatur semula metabolisme badan

Ia juga menghindari dari sinar UVA dan B, mengelak kulit supaya tidak kusam, dan menghilangkan jeragat. Agar kulit Anda senantiasa sihat, putih, cerah dan kemerahan.

Blinq Beauty Drink memang banyak khasiatnya.. Ramuan & adunan yang khas dan terbaik untuk kesihatan & kejelitaan anda.

1 kotak : 30 Sachet (1 Bulan)
Cara pengambilan: 1sachet sehari sebelum tidur atau sebelum sarapan

Kenapa Blinq Beauty Drink didatangkan dalam bentuk serbuk dan dalam sachet?

1. Kadar serapan khasiat Blinq Beauty untuk tubuh badan lebih cepat dan efektif berbanding tablet atau kapsul. Ini kerana serbuk yang larut dalam air lebih mudah dicernakan untuk serapan badan kita.

2. Blinq mengandungi banyak gabungan ramuan terbaik untuk tubuh kita. Sebab itulah setiap sachet ialah 15000mg berbanding dengan tablet atau kapsul yang hanya boleh menampung 5000mg sebiji.

3. Dengan menggunakan sachet, campuran & sukatan ialah yang telah ditetapkan.. Tidak kurang atau lebih. Sachet yang tertutup akan memastikan serbuk di simpan dengan baik dan tidak terexpose atau terdedah.


Jangan pandang remeh masalah sengugut / ketidakstabilan hormon. Ia mungkin dianggap normal bagi wanita tapi AWAS ia berkemungkinan boleh menyebabkan penyakit "Endometriosis" yang boleh menyebabkan mandul, keguguran atau kesukaran mengandung.

Mencegah lebih baik dari merawat. Dengankan khasiat Habbatus Sauda yang tinggi dalam Blinq Beauty Drink, Insha Allah ia dapat membantu merawat masalah ini. Alhamdulillah walaupun baru 3 bulan Blinq Beauty Drink berada di pasaran dengan izinNya ia telah membantu ramai yang mempunyai masalah period tidak teratur, masalah sukar mengandung dan masalah sengugut.

Cubalah Blinq Beauty Drink hari ini, Insha Allah ia boleh membantu anda...


Sedarkah anda?

250,000 wanita mati setiap tahun di seluruh dunia kerana penyakit ini?.. Kanser serviks adalah pembunuh senyap kaum wanita... Jom kita mengambil langkah terbaik bagi menghindari / mencegah sel-sel kanser daripada menjadi aktif dan merebak.

Mahukah anda dibantu mengatasi / mencegah kemungkinan ini. Amalkan Blinq Beauty Drink 3 dalam 1 dengan pemakanan sunnah yang menggabungkanramuan anti kanser terbaik iaitu Soursop, Delima & Habbatus Sauda.

Rasa ekslusifnya enak seperti epal, mudah dibawa dan disediakan. Sangat sesuai untuk semua golongan.

Blinq Beauty Drink bukan sahaja anti kanser malah dapat membantu merawat masalah kulit kusam, jerawat, jeragat, mencerah secara sekata, sakit sendi, memberi tenaga serta mendapatkan berat badan yang ideal.

Berikut ialah testimoni pesakit "cyst" ketumbuhan di dalam ovari. Setelah mengamalkan Blinq Beauty Drink 2 kotak "cyst" beliau telah kecut (daripada 2 ketumbuhan kepada 1) kiri sebelum | kanan selepas.


Blinq Beauty Drink bukanlah ubat tetapi ia pemakanan lengkap yang dapat membantu.